Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/6865
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMoczia, Krystyna-
dc.date.accessioned2018-10-23T10:39:38Z-
dc.date.available2018-10-23T10:39:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationZ. Gajdzica, M. Bełza, D. Prysak (red.), "Wybrane zagadnienia metodologii i metodyki badań w obszarze niepełnosprawności i codzienności osób z niepełnosprawnością". (S. 121-132). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.issn2391-9973-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/6865-
dc.description.abstractThe article presents a theoretical background of the case study method. The author refers to her own experiences in the research and the practices connected with the supervising the diploma works and the Master’s theses. The author acquaints with issues of the selected works and focuses on the advantages and disadvantages of the choice of relationship between the graduate and the respondent. The observations of the author relate to the ethical standards within the biographical research. The examples presented involve the research within the special education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesProblemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, t. 23;-
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectindividual case studypl_PL
dc.subjectethics in researchpl_PL
dc.subjectself-reflectionpl_PL
dc.titleRefleksje wokół studium indywidualnego przypadku z doświadczeń własnych o (nie)poprawnościach i dobrych zwyczajachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Moczia_Refleksje_wokol_studium_indywidualnego.pdf267,33 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons