http://hdl.handle.net/20.500.12128/7536
Tytuł: | Argumentacja w edukacji: postulaty badań edukacyjnych w polskiej szkole argumentacji |
Autor: | Federowicz, Michał Koszowy, Marcin Bendrat, Anna Białek, Kinga Biedrzycki, Krzysztof Budzyńska, Katarzyna Wieczorek, Krzysztof A. Budzyńska-Daca, Agnieszka Czaczkowski, Dawid Francuz, Piotr Hinton, Martin Karpiński, Marcin Kobiela, Filip Kublikowski, Robert Makuła, Szymon Selinger, Marcin Skowron, Bartłomiej Stefańczyk, Andrzej Suchoń, Wojciech Sułowska, Agnieszka Swat-Pawlicka, Magdalena Ścigała-Stiller, Barbara Wasilewska-Kamińska, Ewa Yaskorska, Olena Załęska, Maria Zambrowska, Małgorzata Żurek, Tomasz Żyluk, Natalia |
Słowa kluczowe: | Polska Szkoła Argumentacji; sztuka argumentacji; edukacja |
Data wydania: | 2018 |
Źródło: | Studia Semiotyczne, T. 32, nr 1 (2018), s. 131-137 |
Abstrakt: | Uwzględniając dotychczasową działalność Polskiej Szkoły Argumentacji, w szczególności jej działalność edukacyjną wyeksponowaną podczas XV konferencji ArgDiaP, sformułowaliśmy postulaty dotyczące dalszej działalności edukacyjnej Szkoły. Ich realizacja w ciągu najbliższych lat mogłaby stanowić grunt dla długoterminowych celów edukacyjnych, takich jak (1) opracowanie spójnego programu nauczania sztuki argumentowania i krytycznego myślenia w szkołach podstawowych i średnich oraz (2) zaprojektowanie ogólnopolskich standardów i ram nauczania przedmiotów powiązanych z argumentacją i krytycznym myśleniem na poziomie studiów uniwersyteckich. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/7536 |
DOI: | 10.26333/sts.xxxii1.07 |
ISSN: | 2544-073X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Federowicz_Argumentacja_w_edukacji.pdf | 272,47 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons