Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7566
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKotwica, Agnieszka-
dc.date.accessioned2018-12-20T13:16:38Z-
dc.date.available2018-12-20T13:16:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy, 2011, nr 3, s. 161-166pl_PL
dc.identifier.issn1734-6576-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7566-
dc.description.abstract[…] We Wstępie nakreślono cele, jakie przyświecały autorom poszczególnych artykułów, historyczny i kulturowy kontekst poruszanego tematu oraz istotę przeprowadzonych badań praktycznych. Wśród celów wymieniono: znaczenie inicjacji czytelniczej dla rozwoju emocjonalnego dziecka, wpływ Internetu na proces uczenia się, biblioterapeutyczne działanie książki czy też rolę czasopisma „Guliwer” w promocji książki dziecięcej […].pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectliteratura dziecięcapl_PL
dc.subjectliteratura młodzieżowapl_PL
dc.subjectrozwój emocjonalny dzieckapl_PL
dc.subjectinicjacja czytelniczapl_PL
dc.titleMiędzy teorią a praktyką : wybrane zagadnienia z zakresu kultury książki dzieci i młodzieży - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kotwica_Miedzy_teoria_a_praktyka_recenzja.pdf734,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons