DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kotwica, Agnieszka | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-20T13:16:38Z | - |
dc.date.available | 2018-12-20T13:16:38Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Bibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy, 2011, nr 3, s. 161-166 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1734-6576 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/7566 | - |
dc.description.abstract | […] We Wstępie nakreślono cele, jakie przyświecały autorom poszczególnych artykułów, historyczny i kulturowy kontekst poruszanego tematu oraz istotę przeprowadzonych badań praktycznych. Wśród celów wymieniono:
znaczenie inicjacji czytelniczej dla rozwoju emocjonalnego dziecka, wpływ Internetu na proces uczenia się, biblioterapeutyczne działanie książki czy też rolę czasopisma „Guliwer” w promocji książki dziecięcej […]. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | literatura dziecięca | pl_PL |
dc.subject | literatura młodzieżowa | pl_PL |
dc.subject | rozwój emocjonalny dziecka | pl_PL |
dc.subject | inicjacja czytelnicza | pl_PL |
dc.title | Między teorią a praktyką : wybrane zagadnienia z zakresu kultury książki dzieci i młodzieży - recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|