Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7592
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSadzikowska, Lucyna-
dc.date.accessioned2018-12-27T09:53:47Z-
dc.date.available2018-12-27T09:53:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy, 2017, nr 3, s. 136-143pl_PL
dc.identifier.issn1734-6576-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7592-
dc.description.abstractW 2017 r. nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ukazała się, licząca 367 stron, interesująca książka Czytelnicy – zasoby informacji i wiedzy. Tradycja i przemiany w czasach kultury cyfrowej. Redaktorami tego tomu są Anna Dymmel i Sebastian Dawid Kotuła z Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa UMCS, zebrane w nim artykuły zrecenzowała Hanna Tadeusiewicz. Publikacja, poza wyodrębnionym wstępem i spisem treści, podzielona została na cztery bloki tematyczne. Tytuły kolejnych rozdziałów precyzyjnie ujmują poruszaną problematykę: I. Książka, czytelnik/użytkownik. Badania i rekonesanse badawcze; II. Zasoby informacji i wiedzy – sposoby organizacji; III. Komunikacja naukowa w dobie cyfrowej; IV. Czytelnicy, użytkownicy bibliotek i informacji – edukacja, usługi, przestrzeń[…]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectCzytelnicy – zasoby informacji i wiedzy. Tradycja i przemiany w czasach kultury cyfrowejpl_PL
dc.subjectrecenzjepl_PL
dc.subjectAnna Dymmelpl_PL
dc.subjectSebastian Dawid Kotułapl_PL
dc.titleCzytelnicy – zasoby informacji i wiedzy. Tradycja i przemiany w czasach kultury cyfrowej - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowypl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sadzikowska_Czytelnicy_zasoby_informacji_recenzja.pdf437,92 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons