Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7665
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSujkowska-Sobisz, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-01-08T11:40:18Z-
dc.date.available2019-01-08T11:40:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationForum Lingwistyczne, nr 5 (2018), s. 133-136pl_PL
dc.identifier.issn2449-9587-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7665-
dc.description.abstractRecenzja książki “Jak analizować dyskurs? Perspektywy dydaktyczne” pod redakcją Waldemara Czachura, Agnieszki Kulczyńskiej, Łukasza Kumięgi (Kraków 2016, 238 s.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subject“Jak analizować dyskurs? Perspektywy dydaktyczne”pl_PL
dc.subjectrecenzja książkipl_PL
dc.titleWładza, wiedza, społeczeństwo. Wokół książki ak analizować dyskurs? Perspektywy dydaktyczne” pod redakcją Waldemara Czachura, Agnieszki Kulczyńskiej, Łukasza Kumięgi (Kraków 2016, 238 s.)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalForum Lingwistycznepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sujkowska_Sobisz_Wladza_wiedza_spoleczenstwo.pdf278,45 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons