Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7722
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorAdamczyk, Aleksandra E.-
dc.date.accessioned2019-01-10T07:32:12Z-
dc.date.available2019-01-10T07:32:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationBibliotheca Nostra. Śląski Kwartalnik Naukowy, 2012, nr 4, s. 77-90pl_PL
dc.identifier.issn1734-6576-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7722-
dc.description.abstractThe article provides the basic information on the guidelines for the accessibility and usability of didactical materials in distance education. It includes an overview of the standards adapting the workshops to the needs of the disabled. The author presents the efforts of Polish libraries to create classes and workshops for all groups of users aimed at preventing social exclusion.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjectbibliotekipl_PL
dc.subjectPolskapl_PL
dc.subjectbariery edukacyjnepl_PL
dc.titleE-learning w likwidacji barier edukacyjnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (BUŚ)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Adamczyk_E-learning_w_likwidacji_barier.pdf816,14 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons