Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7744
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSmyrnova-Trybulska, Eugenia-
dc.date.accessioned2019-01-10T13:07:11Z-
dc.date.available2019-01-10T13:07:11Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationInternational Journal of Research in E-learning, Vol. 2 (1) (2016), s. 5-8pl_PL
dc.identifier.issn2451-2583-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7744-
dc.description.abstractThe policy goal of the technology literacy approach is to enable learners, citizens, and the workforce to use ICT in order to support social development nd to improve economic productivity. Related policy goals include increasing enrolments, making high-quality resources available to everyone, and improving literacy skills. Teachers should be aware of these goals and be able to identify the components of education reform programmes that correspond to these policy goals. Corresponding changes in the curriculum entailed by this approach might include improving basic literacy skills through technology and adding the development of ICT skills into relevant curriculum contexts (UNESCO, 2011) […].pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecte-learningpl_PL
dc.subjectuczenie siępl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.titleEditorialpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Smyrnova_Trybulska_Editorial.pdf346,64 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons