Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7747
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOrzeł, Barbara-
dc.date.accessioned2019-01-10T14:30:57Z-
dc.date.available2019-01-10T14:30:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationAnthropos, Nr 26 (2017), s. 143-151pl_PL
dc.identifier.issn1730-9549-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7747-
dc.description.abstractNowe media są dla nas niczym powietrze, zauważamy je, paradoksalnie, dopiero wtedy, gdy ich brakuje. Przyzwyczailiśmy się do ich omnipotentnej obecności. Czy zastanowiliśmy się jednak, jak moglibyśmy bez nich funkcjonować? Media mobilne zaczęły stanowić "tkankę codzienności", stały się już nie tylko mcluhanowskimi "przedłużeniami człowieka", ale jego komplementarnymi elementami, wręcz jego "organami". To części z pozoru idealnej, technicznej układanki - z całą pewnością zburzenie tego perfekcyjnego układu, zniszczenie status quo, przyzwyczajeń z nimi związanych, spowodowałoby swoistą "komunikacyjną depresję". Pytając, po co nam nowe media, musimy niewątpliwie sięgnąć do ich źródła, zapytać, po co właściwie powstały i jakie potrzeby je zrodziły? Czy powrót do ich fundamentów, ogląd punktów zapalnych, może pozwolić na lepsze ich poznanie?pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmediapl_PL
dc.subjectkulturapl_PL
dc.titlePo co nam nowe media? Próba podróży do źródłapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalAnthropospl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Orzel_Po_co_nam_nowe_media.pdf618,71 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons