Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/7817
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHajduk-Gawron, Wioletta-
dc.date.accessioned2019-01-17T08:40:44Z-
dc.date.available2019-01-17T08:40:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPostscriptum Polonistyczne, Nr 2 (2018), s. 187-203pl_PL
dc.identifier.issn1898-1593-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/7817-
dc.description.abstractThe article is based on the research conducted at Silesian schools concerning the position and functioning of foreign students as well as the ones coming back from emigration in the Polish educational system. The article author analyses the adaptation mechanisms of the students and parents with migrant experiences as well as the needs of the receiving communities. The analysis is based on the material gathered through the conducted survey.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectadaptationpl_PL
dc.subjectforeign students in Polandpl_PL
dc.titleUczniowie cudzoziemscy w polskim systemie edukacyjnym - doświadczenia śląskich szkół z perspektywy osób przyjmowanych i środowiska przyjmującegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalPostscriptum Polonistycznepl_PL
dc.identifier.doi10.31261/PS_P.2018.22.12-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hajduk_Gawron_Uczniowie_cudzoziemscy_w_polskim_systemie_edukacyjnym.pdf477,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons