DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Orzeł, Barbara | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-28T09:31:15Z | - |
dc.date.available | 2019-01-28T09:31:15Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Anthropos?, Nr 23 (2014), s. 42-49 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1730-9549 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/8001 | - |
dc.description.abstract | Jak traktować szeroko pojętą "śląskość"? W jaki sposób tożsamość ta została przetworzona przez kulturę masową? Ów Śląsk skonsumowany, popkulturowy, o którym napiszę w tym artykule, niebezpiecznie ociera się o banał, w niektórych momentach o kicz. Zamiast zostać wyniesiony na piedestał, sprowadza się go do parteru, sprzedaje się jak "wszystko". | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | śląskość | pl_PL |
dc.subject | tożsamośc kulturowa | pl_PL |
dc.title | Śląsk skonsumowany. Tożsamość na popkulturowym placu zabaw (?) | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Anthropos? | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|