Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8010
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGadomska, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-01-29T09:16:32Z-
dc.date.available2019-01-29T09:16:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationKwartalnik Neofilologiczny, No 4 (2018), s. 497-506pl_PL
dc.identifier.issn0023-5911-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8010-
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie fantastyki J.-P. Bours’a, jednego z najmniej znanych reprezentantów belgijskiej szkoły niezwykłości. Dzieło pisarza wyróżnia się niezwykłym bogactwem: Bours praktykuje wszystkie podgatunki fantastyki pozostając prawdziwym mistrzem krótkiej formy. W moim artykule, analizuję charakterystyczną cechę jego fantastyki: niejednoznaczność. Aby osiągnąć ten efekt, pisarz posługuje się całą gamą technik (m.in. niedopowiedzeniem, elipsą) co ukazuję w La Mort du juste.pl_PL
dc.language.isofrpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectfantastykapl_PL
dc.subjectniejednoznacznośćpl_PL
dc.subjectJean-Pierre Bourspl_PL
dc.subjectbelgijska szkoła niezwykłościpl_PL
dc.subjectelipsapl_PL
dc.titleLe fantastique à la belge. L’ambiguïté dans La Mort du juste de Jean-Pierre Bourspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalKwartalnik Neofilologicznypl_PL
dc.identifier.doi10.24425/kn.2018.124999-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gadomska_Le_fantastique_a_la_belge.pdf467,83 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons