Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8036
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKyuchukov, Hristo-
dc.date.accessioned2019-01-30T11:57:48Z-
dc.date.available2019-01-30T11:57:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationEdukacja Międzykulturowa, Nr 2 (2018), s. 153-161pl_PL
dc.identifier.issn2299-4106-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8036-
dc.description.abstractW artykule podjęto rozważania dotyczące nauczania języka romskiego studentów – przyszłych nauczycieli tego języka w Bułgarii. Język romski jest ojczystym językiem wielu dzieci romskich. Są one przygotowywane w rodzinach i przedszkolach do uczenia się dwóch języków równolegle – ojczystego romskiego oraz bułgarskiego. Po dokonaniu analizy literatury naukowej z zakresu edukacji międzykulturowej w Bułgarii i w Europie autor zamieszcza krótką prezentację metodologii używania filmów wideo w procesie nauczania w szkole podstawowej oraz dokonuje oceny roli tychże filmów w rozwoju mowy dzieci romskich w obu językach.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja międzykulturowapl_PL
dc.subjectjęzyk romskipl_PL
dc.subjectjęzyk ojczystypl_PL
dc.subjectfilmy wideopl_PL
dc.titleTeaching the Romani language for intercultural purposespl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalEdukacja Międzykulturowapl_PL
dc.identifier.doi10.15804/em.2018.02.07-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kyuchukov_Teaching_the_Romani_language.pdf364,58 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons