Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/822
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMojżysz, Zenon-
dc.date.accessioned2018-03-02T10:22:20Z-
dc.date.available2018-03-02T10:22:20Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationJ. Uchyła-Zroski (red.), "Wartości w muzyce : wartości kształcące i kształtowane u studentów w toku edukacji szkoły wyższej. T. 2" (s. 39-48)pl_PL
dc.identifier.isbn9788322618288-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/822-
dc.description.abstractMusic analysis is one of the most important theoretical subjects in the process of music education. Its role as a subject, within the scope of which the student gains skills of complex music thinking, is often undermined. Starting with a specificity of the profession of musician, the author of the article describes some of theoretical assumptions of the analysis and its use in practice. He pays attention to a special role the music analysis plays in the process of student artistic education.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectAnaliza muzycznapl_PL
dc.subjectEdukacja muzycznapl_PL
dc.titleRola analizy muzycznej w kształtowaniu osobowości przyszłych muzykówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Mojzysz_Rola_analizy_muzycznej_w_ksztaltowaniu_osobowosci.pdf378,78 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons