Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8345
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKisiel, Mirosław-
dc.date.accessioned2019-02-28T12:19:46Z-
dc.date.available2019-02-28T12:19:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationPedagogika, T. 27, nr 2 (2018), s. 193-205pl_PL
dc.identifier.issn1734-185X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8345-
dc.description.abstractThe paper presents theoretical considerations showing the figure of an elementary education teacher, who performs didactic and educational functions in accordance with the expectations determined by the theory and practice of a musical education. The outlined picture was confronted with a real insight into the musical competence of the contemporary early school educator.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectkompetencje muzycznepl_PL
dc.subjectedukacja wczesnoszkolnapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.titleKompetencje muzyczne nauczyciela nauczania początkowego wyzwaniem współczesnej edukacjipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.16926Zp.2018.27.49-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kisiel_Kompetencje_muzyczne_nauczyciela_nauczania_poczatkowego.pdf806,01 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons