Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8542
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGabryś-Barker, Danuta-
dc.date.accessioned2019-03-14T11:08:38Z-
dc.date.available2019-03-14T11:08:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationTheory and Practice of Second Language Acquisition, Vol. 3, no 2 (2017), s. 121-129pl_PL
dc.identifier.issn2450-5455-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8542-
dc.description.abstractThe book written by Anna Mystkowska-Wiertelak and Mirosław Pawlak entitled Willingness to Communicate in Instructed Second Language Acquisition. Combining a Macro- and Micro-Perspective is a compendium of knowledge on willingness to communicate and perhaps the most recent update on empirical findings in this area of second language acquisition. The volume consists of three major sections, an extensive bibliography, seven appendices and additionally author and subject indices. […]pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkomunikowanie siępl_PL
dc.subjectjęzyki obcepl_PL
dc.subjectuczenie siępl_PL
dc.titleWillingness to communicate in instructed second language acquisition : combining a macro- and micro-perspective - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gabrys_Barker_Willingness_to_communicate_in_instructed.pdf466,98 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons