Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/8629
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2019-03-21T11:29:44Z-
dc.date.available2019-03-21T11:29:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationNauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, Nr 2 (2018), s. 191-204pl_PL
dc.identifier.issn2450-4491-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/8629-
dc.description.abstractThe text presents initial qualitative research related to the aesthetics of school, which illustrates the problem of taking into account the cultural habitus of the student in education to creativity, as well as the need to focus on individual needs, especially in the scope of a child’s sense of empowerment.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpotencjalność twórczapl_PL
dc.subjectedukacja estetycznapl_PL
dc.subjecthabituspl_PL
dc.subjectcreative potentialitypl_PL
dc.subjectaesthetic educationpl_PL
dc.titleAktualizowanie potencjalności twórczej w kontekście kultury i sztuki a habitus pierwotny – rozważania obrazoburcze?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.18778/2450-4491.07.10-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Aktualizowanie_potencjalnosci_tworczej.pdf406,24 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons