Skip navigation

Statystyki

Wszystkie odwiedziny

Odwiedziny
The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015 105

Wszystkie odwiedziny przez miesiąc

lutego 2024 marca 2024 kwietnia 2024 maja 2024 czerwca 2024 lipca 2024 sierpnia 2024
The Effects of Political Advertising on the Perception of Political Images: a Case Study of Polish Presidential Election in 2015 2 1 0 1 3 2 0

Pobrane pliki

Odwiedziny
Olszanecka-Marmola_The_effects_of_political_advertising_on.pdf 68

Najwięcej odwiedzin z danego kraju

Odwiedziny
Polska 56
Stany Zjednoczone Ameryki 16
Szwecja 7
Irlandia 4
Wietnam 3
Niemcy 2
Filipiny 2
Rosja 2
Turcja 2
Austria 1

Najwięcej odwiedzin z danego miasta

Odwiedziny
Warsaw 42
Katowice 6
Dublin 4
Fairfield 4
Hanoi 3
Mountain View 3
Polska 2
Ann Arbor 1
Ashburn 1
Bystrzyca Klodzka 1