Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9683
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGajdzica, Zenon-
dc.date.accessioned2019-07-15T17:14:28Z-
dc.date.available2019-07-15T17:14:28Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationA. Zoll, Z. Gajdzica, M. Rembierz (red.), "Bezradność : interdyscyplinarne studium zjawiska w kontekście zmiany społecznej i edukacyjnej" (S. 149-166). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn8322614942-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9683-
dc.description.abstract"Badać bezradność, z pedagogicznego punktu widzenia, powinno się wielopoziomowo i na wiele sposobów. Odsłanianie nowych poziomów sprzyja konkretyzowaniu związków i zależności istniejących między badanym zjawiskiem a jego uwarunkowaniami. Nietrudno również zauważyć, iż próba diagnozowania bezradności wymaga zastosowania dodatkowych kategorii pojęciowych." (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectbezradnośćpl_PL
dc.subjectpsychologiapl_PL
dc.subjectniepełnosprawność intelektualnapl_PL
dc.subjectlekkie upośledzeniepl_PL
dc.titleUżyteczność kategorii pojęciowej sytuacji w badaniu bezradności osób z lekką niepełnosprawnością intelektualnąpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gajdzica_Uzytecznosc_kategorii_pojeciowej_sytuacji_w_badaniu_bezradnosci.pdf871,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons