Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9870
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorCzuba, Michał-
dc.date.accessioned2019-07-21T13:24:07Z-
dc.date.available2019-07-21T13:24:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation“International Journal of New Economics and Social Sciences” (Nr 2 (2018), s. 135-146)pl_PL
dc.identifier.issn2450-2146-
dc.identifier.issn2451-1064-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/9870-
dc.description.abstractW niniejszym artykule podjęto temat dotyczący zarządzania kreatywnością organizacji. Dokonano w nim próby zdefiniowania tego pojęcia z uwzględnieniem jego różnych wymiarów. W celu odniesienia powyższych zagadnień do praktyki została zaprezentowana i omówiona w sposób szczegółowy metodologia Design Thinking. Jej istota sprowadza się poszukiwania kreatywnych rozwiązań problemów biznesowych i społecznych. Włącza ona w znalezienie odpowiedzi na te kwestie różne podmioty w tym konsumentów, co przyczynia się do lepszego zaspokojenia ich potrzeb. W ostatniej części niniejszego opracowania zaprezentowano trzy studia przypadku pokazujące możliwości kreatywnego rozwiązywania problemów związanych z działalnością w branży usług komunalnych. Pierwsze dwa studia przypadków nawiązują do wspomnianej wcześniej metody Design Thinking. W odróżnieniu od nich trzecie studium przypadku jest przykładem kreatywnego podejścia firmy zajmującej się selektywną zbiórką odpadów dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowi ono również przykład innowacji społecznej oraz innowacji otwartej.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectkreatywnośćpl_PL
dc.subjectusługi komunalnepl_PL
dc.subjectzarządzaniepl_PL
dc.subjectinnowacjepl_PL
dc.subjectcreativitypl_PL
dc.subjectcommunal servicespl_PL
dc.subjectmanagementpl_PL
dc.subjectinnovationspl_PL
dc.titleManaging creativity in the activities of companies providing municipal services. Analysis of case studies from Polandpl_PL
dc.title.alternativeZARZĄDANIE KREATYWNOŚCIĄ W DZIAŁALNOŚCI FIRM ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI KOMUNALNE. ANALIZA STUDIÓW PRZYPADKÓW Z POLSKIpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.5604/01.3001.0012.9932-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Czuba_Managing_creativity_in_the_activities_of_companies.pdf837,95 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons