Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9914
Tytuł: Wybrane aspekty sytuacji szkolnej ucznia z lekkim upośledzeniem umysłowym w procesie kształcenia integracyjnego
Autor: Gajdzica, Zenon
Słowa kluczowe: dzieci niepełnosprawne; edukacja; rehabilitacja; dzieci uzdolnione; upośledzenie umysłowe; kształcenie integracyjne
Data wydania: 2008
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło: A. Stankowski (red.), "Nauczyciel i rodzina w świetle specjalnych potrzeb edukacyjnych dziecka : (szkic monograficzny)" (S. 164-178). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The mian aim of this article is to present the results of the study on the sociometric conditions of handicapped students in the integrative school, and the role a classmate performs in this school. The article contains an outline of the accepted role category and potential effects of its fulfillment in the context of school functions. The subject-matter constitutes a presentation of the findings concerning the sociometric conditions of a child with a slight mental handicap in the integrative classroom. The interpretation of the results was illustrated in the context of a widely-understood school maladjustment. The conclusive remarks indicate the possible and obligatory practical solutions.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/9914
ISBN: 9788322617106
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gajdzica_Wybrane_aspekty_sytuacji_szkolnej_ucznia_z_lekkim_uposledzeniem.pdf760,65 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons