Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Płusa, Paweł
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 1 do 7 z 7
Data wydania
Tytuł
Autor
2006
Approche integree autonomisant et intensifiant l'efficacite de l'enseignement/apprentissage multimedial - le role des centres de ressources didactiques et de nouvelles technologies pour la formation en langues vivantes
Płusa, Paweł
1995
Bilan et efficacite de la formation des professeurs de langues vivantes par les colleges en Pologne
Płusa, Paweł
1999
Formateurs de formateurs en langues vivantes et/ou personne ressource? : quelques reflexions sur l'autonomisation
Płusa, Paweł
2002
Pour savoir reconnaitre et manifester des attitudes stereotypees positives
Płusa, Paweł
2005
Użyteczność technik informacyjnych i komunikacyjnych w integrującym podejściu autonomizującym
Płusa, Paweł
1996
Walory poznawcze i kształcące czynności w ramach seminarium dyplomowego studentów III roku NKJF
Płusa, Paweł
1993
Warunki efektywnego kształcenia nauczycieli wczesnego uczenia języka francuskiego (na przykładzie kolegium w Sosnowcu)
Płusa, Paweł