http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037
Tytuł: | Użyteczność technik informacyjnych i komunikacyjnych w integrującym podejściu autonomizującym |
Autor: | Płusa, Paweł |
Słowa kluczowe: | nauczanie języków obcych; technologie informacyjne; technologie komunikacyjne |
Data wydania: | 2005 |
Źródło: | Neofilolog, Nr 26, (2005) s. 59-63 |
Abstrakt: | Rozległość i złożoność problematyki sformułowanej w tytule skłania nas do zwięzłego przedstawienia pewnych dokonań. Natomiast koniecznym jest szersze omówienie niektórych aktualnych tendencji i projektów europejskich w zakresie możliwości intensyfikacji samokształcenia językowego poprzez integrujące aplikacje nowych technologii edukacyjnych. Poruszając problem wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych możemy na wstępie postawić pytanie: w jakim stopniu możemy tutaj mówić o kreatywności, o radykalnym zwrocie i innowacyjności ze strony użytkowników, czyli uczących się oraz nauczających? (Fragment tekstu). |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037 |
ISSN: | 2545-3971 1429-2173 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Plusa_Uzytecznosc_technik_informacyjnych.pdf | 323,76 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons