Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037
Tytuł: Użyteczność technik informacyjnych i komunikacyjnych w integrującym podejściu autonomizującym
Autor: Płusa, Paweł
Słowa kluczowe: nauczanie języków obcych; technologie informacyjne; technologie komunikacyjne
Data wydania: 2005
Źródło: Neofilolog, Nr 26, (2005) s. 59-63
Abstrakt: Rozległość i złożoność problematyki sformułowanej w tytule skłania nas do zwięzłego przedstawienia pewnych dokonań. Natomiast koniecznym jest szersze omówienie niektórych aktualnych tendencji i projektów europejskich w zakresie możliwości intensyfikacji samokształcenia językowego poprzez integrujące aplikacje nowych technologii edukacyjnych. Poruszając problem wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych w nauczaniu języków obcych możemy na wstępie postawić pytanie: w jakim stopniu możemy tutaj mówić o kreatywności, o radykalnym zwrocie i innowacyjności ze strony użytkowników, czyli uczących się oraz nauczających? (Fragment tekstu).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/15037
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Plusa_Uzytecznosc_technik_informacyjnych.pdf323,76 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons