Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Mazur, Marek

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 10 z 10
Data wydaniaTytułAutor
2010Kampania prezydencka w USA w 2008 roku : modernizacja i profesjonalizacja kampanii wyborczychMazur, Marek; Turska-Kawa, Agnieszka
2016Nowa książka o komunikowaniu politycznym i zachowaniach wyborczych – recenzjaMazur, Marek
2017Od reprezentanta partii do dominanty wizerunku marki partii - przegląd typów personalizacji strategicznej w polskich kampaniach parlamentarnychMazur, Marek
2017Partia Razem w prasie opiniotwórczej przed wyborami parlamentarnymi w 2015 rokuMazur, Marek
2017Personalizacja kampanii wyborczej. Przypadek polskich wyborów parlamentarnych w 2015 rokuMazur, Marek
2014Polityka z twarzą : personalizacja parlamentarnych kampanii wyborczych w Polsce w latach 1993-2011Mazur, Marek
2019Relacjonowanie wyborów samorządowych w 2018 roku w publicznej telewizji regionalnej w świetle założeń misji publicznej (na przykładzie programu informacyjnego „Aktualności” TVP3 Katowice)Mazur, Marek
2012Relacjonowanie wyborów samorządowych w prasie regionalnej w 2010 roku. Komunikat z badańBiskup, Bartłomiej; Churska-Nowak, Karolina; Drobczyński, Sebastian; Hess, Agnieszka; Kolczyński, Mariusz; Mazur, Marek; Piontek, Dorota; Ossowski, Szymon
2013The 2008 US Presidential Election : modernization and professionalization of election campaigns : [English Version Of Issue 2010/06]Mazur, Marek; Turska-Kawa, Agnieszka
2018WstępMazur, Marek; Kornacka-Grzonka, Monika