Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10151
Tytuł: Gatunki paratekstowe w komunikacji medialnej
Autor: Loewe, Iwona
Słowa kluczowe: paratekst; język; komunikacja; mass media
Data wydania: 2007
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: The work includes the results of studies on genres performing a presentative and recommending function in the contemporary culture. The author described the editor's notes (blurbs), TV trailers, radio and TV coming-soons, press and Internet leads, etc. She separated paratexts from metatextual genres and commercials. What is more, the work comprises lectures on the subject of the contemporary media, and a genre as an operational notion for linguistics, liteary studies and media studies.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10151
ISBN: 9788322616543
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Loewe_Gatunki_paratekstowe_w_komunikacji_medialnej.pdf14,96 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons