Skip navigation

Książki/rozdziały (W.Fil.) : [1614] Strona domowa kolekcji

Przeglądaj
Zapisz się do tej kolekcji aby otrzymywać codzienne powiadomienia o nowościach RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Kolekcje pozycji (Sortowane po Data zamieszczenia oraz malejąco ): 1 do 20 z 1614
Data wydaniaTytułAutor
2017Boskie, ludzkie : cztery studia o poetyckim doświadczaniu BogaNiesporek, Katarzyna
2017Bizantyński epos dla średnio zaawansowanych : "Katomyomachia" Teodora Prodromosa jako tekst trzeciego stopniaWarcaba, Katarzyna
2016Coming out w polskiej przestrzeni dyskursywnejKita, Małgorzata
2016Człowiek lokalny : rozważania umiejscowioneKunce, Aleksandra
2017Dizajn w kontekście estetyki : jego początki, przeobrażenia i konotacjeGłutkowska-Polniak, Alicja
2016"da die Tränen der Frauen stark genug sein werden..." : zum Bild der Frau im Erzählwerk Ina SeidelsNowara-Matusik, Nina
2017Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturoweOrzeł, Barbara
2011Zwischen Sein und Schein. Die Ambiguität des Phantastischen in den Erzähltexten von Eddie M. AngerhuberNowara-Matusik, Nina
2010Dyskretny urok liryki, albo „niedyskrecje” Piotra SommeraPawelec, Dariusz
2016Eliot Stanisława BarańczakaPawelec, Dariusz
2016Autopromocja ekspertów-naukowców za pomocą blogów specjalistycznych. Analiza wybranych przykładówWalewska, Ewa M.
2016Kobieta w polskiej kampanii prezydenckiej. Wizerunek kandydatek na urząd Prezydenta RP w latach 1995, 2005 i 2015Witkowska, Ilona
2016Wizerunek kobiety i mężczyzny w polskiej piosence, czyli stereotyp płci w obliczu globalizacjiTyc, Ewelina
2016Autopromocja Kościoła na FacebookuTrefler, Katarzyna
2013Konceptystyczny wiersz Stanisława Barańczaka. Na przykładzie "Widokówki z tego świata"Dembińska-Pawelec, Joanna
2016Niewerbalna strona Facebooka w spersonalizowanym dyskursie autopromocyjnymKopeć, Małgorzata
2016“Witaj w świecie sprytnych pomysłów!” Poradnik Ikei jako sposób na autopromocjęMatuszczyk, Barbara
2016Autoprezentacja i autopromocja w kilku historycznych odsłonachLoewe, Iwona
2016Postrzeganie celebrytów dawniej i dziś. Autokreacja wizerunkowa kontra wizerunek medialnyŁapińska, Karolina
2016Od „id” w kulturze tradycyjnej do „ID” w sieci. Dyskurs autopromocyjny w badaniach kulturoznawczychMiczka, Tadeusz
Kolekcje pozycji (Sortowane po Data zamieszczenia oraz malejąco ): 1 do 20 z 1614