DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Hibszer, Adam | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-29T19:43:38Z | - |
dc.date.available | 2019-07-29T19:43:38Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | J. Runge (red.), "Granice : obszary przygraniczne : euroregiony" (S. 288-293). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 83-226-1257-5 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/10244 | - |
dc.description.abstract | W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie: Czy i w jaki sposób problematyka dotycząca euroregionów, czyli obszarów współpracy przygranicznej, opartych na porozumieniach lokalnych i regionalnych jednostek samorządu terytorialnego, ma przełożenie na edukację szkolną. Jest to spojrzenie wyłącznie teoretyczne, a więc bazujące na zapisach w programach nauczania geografii i podręcznikach szkolnych tego przedmiotu na poziomie gimnazjalnym. Stwierdzenie stanu faktycznego nie jest możliwe bez prowadzenia badań ankietowych w szkołach. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja szkolna | pl_PL |
dc.subject | programy nauczania geografii | pl_PL |
dc.subject | euroregiony | pl_PL |
dc.subject | współpraca transgraniczna | pl_PL |
dc.title | Euroregiony w programach i w podręcznikach geografii na poziomie gimnazjalnym | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNP)
|