Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10244
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHibszer, Adam-
dc.date.accessioned2019-07-29T19:43:38Z-
dc.date.available2019-07-29T19:43:38Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationJ. Runge (red.), "Granice : obszary przygraniczne : euroregiony" (S. 288-293). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn83-226-1257-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10244-
dc.description.abstractW artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie: Czy i w jaki sposób problematyka dotycząca euroregionów, czyli obszarów współpracy przygranicznej, opartych na porozumieniach lokalnych i regionalnych jednostek samorządu terytorialnego, ma przełożenie na edukację szkolną. Jest to spojrzenie wyłącznie teoretyczne, a więc bazujące na zapisach w programach nauczania geografii i podręcznikach szkolnych tego przedmiotu na poziomie gimnazjalnym. Stwierdzenie stanu faktycznego nie jest możliwe bez prowadzenia badań ankietowych w szkołach.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja szkolnapl_PL
dc.subjectprogramy nauczania geografiipl_PL
dc.subjecteuroregionypl_PL
dc.subjectwspółpraca transgranicznapl_PL
dc.titleEuroregiony w programach i w podręcznikach geografii na poziomie gimnazjalnympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Hibszer_Euroregiony_w_programach_i_w_podreczniikach.pdf481,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons