Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1084
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBurdzik, Tomasz-
dc.date.accessioned2018-03-12T10:46:53Z-
dc.date.available2018-03-12T10:46:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationKultura Popularna, No. 2 (2015), s. 156-165pl_PL
dc.identifier.issn1644-8340-
dc.identifier.urihttps://ndownloader.figshare.com/files/3667284-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1084-
dc.description.abstractCelem artykułu jest przedstawienie japońskiego zjawiska zwanego kawaii, cechującego się silnym oddziaływaniem na całym świecie, szczególności w rozrywce, modzie oraz popkulturze. Kawaii jest przymiotnikiem oznaczającym „uroczy”, „kochany”, będącym znaczącym aspektem japońskiej kultury. Różnorakie japońskie postacie będące kawaii stały się popularne. Artykuł omawia znaczenie kawaii, jego genezę oraz przyczyny popularności.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherSWPS Uniwersytet Humanistycznospołecznypl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectkawaiipl_PL
dc.subjectJaponiapl_PL
dc.subjectjapońska kultura popularnapl_PL
dc.subjectestetykapl_PL
dc.subjectkultura Japoniipl_PL
dc.titleKawaii – estetyka made in Japanpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalKultura Popularnapl_PL
dc.identifier.doi10.6084/m9.figshare.2063487-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Burdzik_Kawaii_estetyka_made_in_Japan.pdf333,89 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons