Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10967
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBogacka, Barbara-
dc.date.accessioned2019-09-19T10:53:43Z-
dc.date.available2019-09-19T10:53:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationK. Doktorowicz (red.), "Media społecznościowe : dialog w cyberprzestrzeni. T. 2" (S. 95-114). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3149-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10967-
dc.description.abstractThe article describes the role of social media in the presentation of gender issues on the basis of the example of Caitlyn Jenner. It is not only the story of a public figure, in addition a transgender one, who underwent a successful transformation into a woman. It is also the story of an extraordinary media campaign that makes use of the most of the available tools of the traditional media and Web 2.0 tools, in order to reach the widest possible audience and build a completely new image of a forgotten American hero and a supporting star of the worldwide popular reality show.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectspołeczeństwo informacyjnepl_PL
dc.subjectekshibicjonizm emocjonalny w interneciepl_PL
dc.subjectpłeć kulturowapl_PL
dc.titleProblematyka gender w mediach społecznościowych - studium przypadkupl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (Szk. Film.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bogacka_Problematyka_gender_w_mediach_spolecznosciowych.pdf1,22 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons