Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/10968
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGębicka, Ewa-
dc.date.accessioned2019-09-19T10:56:20Z-
dc.date.available2019-09-19T10:56:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationK. Doktorowicz (red.), "Media społecznościowe : dialog w cyberprzestrzeni. T. 2" (S. 13-45). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3149-2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/10968-
dc.description.abstractThe deliberations included in the text refer to the possibility of the use of social media in promotional film and television series campaigns. The author draws attention to the phenomenon of the more and more frequent process of including the Internet users in processes of promotion. She introduces the ways of activating audiences used for this purpose by the producers and distributors through their activities in social media such as Facebook, YouTube, Second Life. Various ways to use the potential of this type of media are discussed on the basis of examples of specific films and TV series, producers and distributors of which embraced customized promotional solutions. The article also explains the importance of the implementation of viral marketing and crowdfunding in promotional campaigns. The author indicates benefits but also problems associated with involving the audience in future promotional activities by means of the network.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmedia społecznościowepl_PL
dc.subjectpromocja w mediachpl_PL
dc.subjectpromocja utworów audiowizualnychpl_PL
dc.subjectmarketing plemiennypl_PL
dc.titleMedia społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gebicka_Media_spolecznosciowe_w_procesie_promocji_filmow.pdf507,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons