Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1108
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDrożdż, Grzegorz-
dc.date.accessioned2018-03-13T08:50:29Z-
dc.date.available2018-03-13T08:50:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationLinguistica Silesiana, Vol. 33 (2012), s. 95-103pl_PL
dc.identifier.issn0208-4228-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1108-
dc.description.abstractThe article aims to discuss the levels of application, efficiency, as well as potential dangers and methods of avoiding them which can be encountered while applying metaphors in formulating a business strategy. The theory underlying the research is the Conceptual Theory of Metaphor by Lakoff and Johnson (1980) and the analysis was based on an article presenting a new business strategy – the Blue Ocean Strategy devised by Kim and Mauborgne (2005a).pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectmetaphorspl_PL
dc.subjectbusiness strategypl_PL
dc.titleMetaphor as a persuasive tool in business strategypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalLinguistica Silesianapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Drozdz_Metaphor_as_a_persuasive_tool_in_business_strategy.pdf497,17 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons