Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1125
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMasłoń, Sławomir-
dc.date.accessioned2018-03-13T09:42:14Z-
dc.date.available2018-03-13T09:42:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationA. Pantuchowicz, S. Masłoń (red.), "Reciprocities : essays in honour of Professor Tadeusz (S. 291-300), Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380122895-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1125-
dc.description.abstractMuzyka jako w pełni autonomiczna sztuka, pomimo, że pozbawiona płaszczyzn semantycznej i semiotycznej przekazuje treść i obrazy, dokonując przemian w słuchaczach.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectaudiografiapl_PL
dc.subjectmuzykapl_PL
dc.subjectsemiotykapl_PL
dc.subjectsemantykapl_PL
dc.titleAudio-graphy : meaning and irrationality in musicpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Maslon_Audio_graphy_Meaning_and_Irrationality_in_Music.pdf497,07 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons