Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11441
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorChyla, Anna-
dc.date.accessioned2019-10-24T07:52:43Z-
dc.date.available2019-10-24T07:52:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationS. Caputa, A. Woźniakowska (red.), "Wielkie tematy literatury amerykańskiej. T. 7, Miłość" (S. 81-90). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322631478-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11441-
dc.description.abstractThis article outlines the concept of brotherly love in Jerome David Salinger’s The Catcher in the Rye, one of the most censored novels in the United States. Although primarily the book presents such issues as alienation, seclusion, and rebellion against the artificiality of the world of adults, what is particularly worth pointing out is the importance of the relationship between Holden, the main protagonist, and his younger siblings: his sister Phoebe and his brother Allie. Although love is not explicitly expressed in the novel, it is apparent in Holden’s attitude to his siblings and in his memories and descriptions of Phoebe and Allie.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectalienationpl_PL
dc.subjecthistory of the United Statespl_PL
dc.subjectSalingerpl_PL
dc.subjectrebellionpl_PL
dc.subjectsiblingspl_PL
dc.titleO bólu dorastania i umiłowaniu dzieciństwa w "Buszującym w zbożu" : czyli jak kochał Holden Caulfieldpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Chyla_o_bolu_dorastania_i_umilowaniu_dziecinstwa.pdf307,23 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons