Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/11882
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGogolin, Olimpia-
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2019-12-17T17:15:44Z-
dc.date.available2019-12-17T17:15:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationKonteksty Pedagogiczne, No. 1 (2019), s. 121-146pl_PL
dc.identifier.issn2300-6471-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/11882-
dc.description.abstractThe article is an attempt to answer the question of what role drama plays in the development of competences among early childhood education pupils. The theoretical part presents the concepts of competences and key competences in the context of linguistic, cognitive and social processes. Next, the authors briefly discuss the method of drama by presenting the classification of G. Bolton’s drama techniques. The practical part discusses the results of tests carried out among teachers (posttest) and among pupils (pretest, posttest, and language proficiency test).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectcommunication competencespl_PL
dc.subjectkey competencespl_PL
dc.subjectdramapl_PL
dc.subjectearly childhood educationpl_PL
dc.titleRola dramy w rozwijaniu kompetencji komunikacyjnych uczniów edukacji wczesnoszkolnejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.19265/KP.2019.112121-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gogolin_Rola_dramy_w_rozwijaniu_kompetencji_komunikacyjnych.pdf371,04 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons