Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12127
Tytuł: Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego
Autor: Żołędowska-Król, Beata
Słowa kluczowe: Library associations; Library marketing; Competitions for libraries; Organizacje bibliotekarskie; Marketing biblioteczny; Konkursy dla bibliotek
Data wydania: 2014
Źródło: Zarządzanie Biblioteką, Nr 1 (2014), s. 43-50
Abstrakt: W artykule przedstawiono działania wybranych organizacji bibliotekarskich na rzecz marketingu bibliotecznego. W tym celu zaprezentowano International Federation of Library Associations, American Library Association i Chartered Institute of Library and Information Professionals. Szczególną uwagę poświęcono konkursom, których celem jest nagradzanie bibliotek realizujących ciekawe kampanie marketingowe. || The article describes the activities of selected library associations in library marketing promotion. This includes the presentation of International Federation of Library Associations, American Library Association and Chartered Institute of Library and Information Professionals. A particular attention is devoted to competitions whose purpose is to reward these libraries which have implemented creative, results-oriented marketing projects or campaigns.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12127
ISSN: 2081-1004
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Zoledowska-Krol_Rola_organizacji_bibliotekarskich_w_popularyzacji_marketingu.pdf1,19 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons