Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/12127
Tytuł: | Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego |
Autor: | Żołędowska-Król, Beata |
Słowa kluczowe: | Library associations; Library marketing; Competitions for libraries; Organizacje bibliotekarskie; Marketing biblioteczny; Konkursy dla bibliotek |
Data wydania: | 2014 |
Źródło: | Zarządzanie Biblioteką, Nr 1 (2014), s. 43-50 |
Abstrakt: | W artykule przedstawiono działania wybranych organizacji bibliotekarskich na rzecz
marketingu bibliotecznego. W tym celu zaprezentowano International Federation of Library Associations,
American Library Association i Chartered Institute of Library and Information Professionals.
Szczególną uwagę poświęcono konkursom, których celem jest nagradzanie bibliotek realizujących
ciekawe kampanie marketingowe. || The article describes the activities of selected library associations in library marketing
promotion. This includes the presentation of International Federation of Library Associations,
American Library Association and Chartered Institute of Library and Information Professionals.
A particular attention is devoted to competitions whose purpose is to reward these libraries which
have implemented creative, results-oriented marketing projects or campaigns. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/12127 |
ISSN: | 2081-1004 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|