Skip navigation

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12127
Title: Rola organizacji bibliotekarskich w popularyzacji marketingu bibliotecznego
Authors: Żołędowska-Król, Beata
Keywords: Library associations; Library marketing; Competitions for libraries; Organizacje bibliotekarskie; Marketing biblioteczny; Konkursy dla bibliotek
Issue Date: 2014
Citation: Zarządzanie Biblioteką, Nr 1 (2014), s. 43-50
Abstract: W artykule przedstawiono działania wybranych organizacji bibliotekarskich na rzecz marketingu bibliotecznego. W tym celu zaprezentowano International Federation of Library Associations, American Library Association i Chartered Institute of Library and Information Professionals. Szczególną uwagę poświęcono konkursom, których celem jest nagradzanie bibliotek realizujących ciekawe kampanie marketingowe. || The article describes the activities of selected library associations in library marketing promotion. This includes the presentation of International Federation of Library Associations, American Library Association and Chartered Institute of Library and Information Professionals. A particular attention is devoted to competitions whose purpose is to reward these libraries which have implemented creative, results-oriented marketing projects or campaigns.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12127
ISSN: 2081-1004
Appears in Collections:Artykuły (W.Hum.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zoledowska-Krol_Rola_organizacji_bibliotekarskich_w_popularyzacji_marketingu.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons License Creative Commons