Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/12694
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPółtorak, Ewa-
dc.date.accessioned2020-02-18T14:30:20Z-
dc.date.available2020-02-18T14:30:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation”Neofilolog” Nr 53/2 (2019), s. 263-280pl_PL
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/12694-
dc.description.abstractThe aim of the paper is to reflect on the problem of errors in the foreign language teaching-learning process from the learner’s perspective. The author proposes to investigate learners’ beliefs and opinions related to the role of errors in foreign language learning process. The problem will be discussed in the context of the teaching-learning process of French as a second language to adult beginners. The study was conducted among the students of the Institute of Romance Languages and Translation Studies at the University of Silesia. The data collected was analysed and divided into subject categories in order to provide an overall view of students’ beliefs and attitudes towards errors.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectforeign language teaching-learning processpl_PL
dc.subjecterrorspl_PL
dc.subjecterrors correctionpl_PL
dc.subjectfeedbackpl_PL
dc.subjectlearners’ beliefs and attitudes towards errorspl_PL
dc.subjectproces nauczania-uczenia się języków obcychpl_PL
dc.subjectbłąd językowypl_PL
dc.subjectkorekta błędówpl_PL
dc.subjectinformacje zwrotnepl_PL
dc.subjectprzekonania uczniapl_PL
dc.titlePodejście do błędu w nauce języków obcych – perspektywa uczniapl_PL
dc.title.alternativeThe role of errors in foreign language learning – the learner’s perspectivepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.14746/n.2019.53.2.8-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Poltorak_Podejscie_do_bledu_w_nauce_jezykow_obcych_perspektywa_ucznia.pdf351,74 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons