DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Szczurek-Boruta, Alina | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-02T05:25:17Z | - |
dc.date.available | 2020-04-02T05:25:17Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | A. Szczurek-Boruta, K. Jas (red. nauk.), "Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym : wyzwania, powinności pedagogiki, zadania" (S. 7-11). Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-8019-695-7 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/13407 | - |
dc.description.abstract | Zróżnicowanie warunków życia wzrasta, problemem społecznym jest zaspokojenie
potrzeb ludzi najbiedniejszych, upośledzonych społecznie i kulturowo,
upośledzonych przez los lub bezradnych wobec otaczającego świata.
Pedagogika jako dyscyplina nauki i edukacja jako obszar praktyki mogą przyczynić
się do pokonywania rozmaitych podziałów, uprzedzeń, stereotypów,
przejawów dyskryminacji, stwarzając szanse na trwanie uniwersalnych wartości,
kierowanie się nimi w życiu indywidualnym i zbiorowym. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | człowiek wykluczony | pl_PL |
dc.subject | człowiek zagrożony wykluczeniem | pl_PL |
dc.subject | wykluczenie społeczne | pl_PL |
dc.subject | wykluczenie edukacyjne | pl_PL |
dc.subject | wykluczenie kulturowe | pl_PL |
dc.title | Wprowadzenie | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WSiNoE)
|