Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13440
Tytuł: Le pouvoir des mots - axes de recherche en communication persuasive : le cas du discours mediatique et juridictionnel
Autor: Dolata-Zaród, Anna
Topa-Bryniarska, Dominika
Słowa kluczowe: persuasive communication; power of words
Data wydania: 2014
Źródło: Kwartalnik Neofilologiczny, z. 3 (2014), s. 529-543
Abstrakt: The power of words – research topics in persuasive communication: the case of media and judicial discourse. This paper attempts to present the discursive mechanisms of establishing a common horizon for interpretation in French media and judicial discourse. The analysis focuses on the use of connotative and emotional argumentation such as: metaphorization, identification relationship, deictics and modality.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13440
ISSN: 0023-5911
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dolata-Zarod_Le_pouvoir_des_mots_axes_de_recherche_en_communication_persuasive.pdf460,28 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons