Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13591
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRodek, Violetta-
dc.date.accessioned2020-04-22T07:06:47Z-
dc.date.available2020-04-22T07:06:47Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" T. 1 (1998), s. 90-97pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/13591-
dc.description.abstract"W humanistyce współczesnej zauważa się od pewnego czasu narastanie zainteresowań problematyką wartości i wartościowań. Człowiek coraz częściej uświadamia sobie centralne miejsce wartości, ich typów, hierarchii, konfliktów, zarówno w życiu jednostek, jak i społeczeństw. H. Świda twierdzi, iż „wartość ma fundamentalne znaczenie w strukturze osobowości, ukierunkowuje ona bowiem wszelkie ludzkie działania”.1 Wartości preferowane przez jednostkę nie stanowią nigdy izolowanych elementów, lecz pozostają ze sobą we wzajemnych związkach, tworząc system, układ. W życiu każdego człowieka pojawić się mogą różne wartości, i tak jak każdego człowieka cechują odrębne cechy osobowości, tak i system wartości każdej jednostki jest odmienny." (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.subjectnauczycielpl_PL
dc.subjectsystem wartościpl_PL
dc.subjectstudia zaocznepl_PL
dc.subjectwspółczesna humanistykapl_PL
dc.titleSystem wartości nauczycieli studiujących zaoczniepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rodek_System_wartosci_nauczycieli_studiujacych_zaocznie.pdf386,69 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons