Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13729
Tytuł: Recenzja, rekomendacja, informacja czy promocja? Książki zabawki na łamach magazynów parentingowych w latach 2005-2010
Tytuł równoległy: Book review, reccomendation, information or promotion? toy books on pages of parenting magazines in 2005-2010
Autor: Maroń, Agnieszka
Słowa kluczowe: Książka dla dzieci; Książka zabawka
Data wydania: 2012
Źródło: "Nowa Biblioteka" Nr 1 (2012), s. 153-178
Abstrakt: Przedstawiono polskie magazyny parentingowe osiągające naj-wyższe wyniki sprzedaży w latach 2005-2010. Poddano analizie ich zawartość ze szczególnym uwzględnieniem rubryk zawierających opisy książek zabawek. Analiza dotyczyła treści artykułów i formy zewnętrz-nej rubryki: układu graficznego, proporcji liczby zdjęć do tekstu oraz obecności treści reklamowych. Badane czasopisma w różny sposób prezentowały książki zabawki i literaturę dziecięcą: jedne ograniczały się do krótkich tekstów informacyjnych o charakterze marketingowym, podczas gdy inne umieszczały bardziej obszerne teksty, przekazujące wiele cennych informacji. Najczęściej występującym niedociągnięciem w opisach książek we wszystkich omawianych magazynach był brak danych bibliograficznych.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13729
ISSN: 1505-4195
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Maron_Recenzja_rekomendacja_informacja_czy_promocja.pdf483,82 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons