Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/13830
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWendreńska, Iwona-
dc.contributor.authorSatoła, Małgorzata-
dc.date.accessioned2020-05-05T11:43:15Z-
dc.date.available2020-05-05T11:43:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationPodstawy Edukacji, T. 12 (2019) s. 109-122pl_PL
dc.identifier.issn2081-2264-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/13830-
dc.description.abstractAlong with the development of a knowledge society it’s crucial to create, for all individuals regardless of their origin, age, sex, (dis)ability, conditions for acquiring competence perceived as the key one in their development and taking roles in society. The article presents examples of in-ternational cooperation within the frames of building communicative competence of special school students. The attempt to describe and analyze the competence will enable to present inspiring value of the undertaking activities. It may also constitute an incentive to further exchange of experience in this area.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectkey competencepl_PL
dc.subjectcommunicative competencepl_PL
dc.subjectEU projectspl_PL
dc.subjectaudio descriptionpl_PL
dc.subjecttouch and feel bookspl_PL
dc.titlePomóż mi wyrazić się inaczej, czyli umożliwianie uczniom szkół specjalnych nabywania kompetencji komunikacyjnych – przykłady dobrych praktykpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.16926/pe.2019.12.09-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wendrenska_Pomoz_mi_wyrazic_sie_inaczej.pdf418,67 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons