Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14003
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGwadera, Małgorzata-
dc.date.accessioned2020-05-14T05:24:22Z-
dc.date.available2020-05-14T05:24:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Nowa Biblioteka" Nr 3 (2017), s. 7-32pl_PL
dc.identifier.issn2451-2575-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14003-
dc.description.abstractW artykule podjęto rozważania z zakresu szeroko rozumianej komunikacji naukowej, uwzględniając zagadnienia kompetencji uczestników aktów komunikacyjnych z obszarów science communication, scientific communication, scholarly communication. Kompetencje nakreślono, analizując bariery komunikacyjne, rozpatrując różnice wynikające z założeń IQ (inteligencji intelektualnej) oraz EQ (inteligencji emocjonalnej), sytuując komunikację naukową we wzorcu komunikacji synergicznej. Zaprezentowano modelowe koncepcje kompetencji opisanych w literaturze przedmiotu, lokalizując pojęcia information literacy, transliteracy i metaliteracy w odniesieniu do procesów zachodzących w komunikacji naukowej.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectAkt komunikacyjnypl_PL
dc.subjectKompetencje informacyjnepl_PL
dc.subjectKompetencje kluczowepl_PL
dc.subjectKomunikacja naukowapl_PL
dc.titleKompetencje kluczowe w komunikacji naukowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gwadera_kompetencje_kluczowe_w_komunikacji.pdf1,06 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons