DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gwadera, Małgorzata | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-14T05:24:22Z | - |
dc.date.available | 2020-05-14T05:24:22Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | "Nowa Biblioteka" Nr 3 (2017), s. 7-32 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2451-2575 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14003 | - |
dc.description.abstract | W artykule podjęto rozważania z zakresu szeroko rozumianej komunikacji
naukowej, uwzględniając zagadnienia kompetencji uczestników aktów komunikacyjnych
z obszarów science communication, scientific communication, scholarly communication.
Kompetencje nakreślono, analizując bariery komunikacyjne, rozpatrując
różnice wynikające z założeń IQ (inteligencji intelektualnej) oraz EQ (inteligencji
emocjonalnej), sytuując komunikację naukową we wzorcu komunikacji synergicznej.
Zaprezentowano modelowe koncepcje kompetencji opisanych w literaturze przedmiotu,
lokalizując pojęcia information literacy, transliteracy i metaliteracy w odniesieniu
do procesów zachodzących w komunikacji naukowej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | Akt komunikacyjny | pl_PL |
dc.subject | Kompetencje informacyjne | pl_PL |
dc.subject | Kompetencje kluczowe | pl_PL |
dc.subject | Komunikacja naukowa | pl_PL |
dc.title | Kompetencje kluczowe w komunikacji naukowej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|