Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14089
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOelszlaeger-Kosturek, Beata-
dc.date.accessioned2020-05-19T07:13:58Z-
dc.date.available2020-05-19T07:13:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1(52) (2019) s. 161-180pl_PL
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14089-
dc.description.abstractThe text presents a new approach to students’ spontaneous questions and statements which emerge during educational classes in grades 1–3 of primary education. Attention is paid to the value of these utterances for the education process – they are viewed as important sources of information for the teacher about students’ pro-health and pro-ecological knowledge and attitudes. The author proposes a method of reading and interpreting the meanings of students’ questions and statements and the possibilities of using them in the educational process, as presented on the basis of selected examples.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectstudents’ questions and statementspl_PL
dc.subjectpro-health and pro-ecological knowledge and attitudespl_PL
dc.subjectearly school educationpl_PL
dc.titlePytania i stwierdzenia uczniów klas I–III szkoły podstawowej jako przejaw ich wiedzy oraz postaw prozdrowotnych i proekologicznych (nowe konteksty odczytywania znaczeń wypowiedzi uczniów i rola tych wypowiedzi w procesie edukacyjnym)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.31261/CHOWANNA.2019.52.12-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oelszlaeger_Kosturek_Pytania_i_stwierdzenia.pdf371,63 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons