Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14467
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMaliszewski, Krzysztof-
dc.date.accessioned2020-06-09T12:06:16Z-
dc.date.available2020-06-09T12:06:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation"Chowanna" 2019, t. 1, s. 19-32pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14467-
dc.description.abstractWedle słynnej diagnozy Michela Foucaulta, wiek XIX żył tematem czasu, natomiast po tym stuleciu wzmożonego zainteresowania historią nasza uwaga ogniskuje się raczej na rozmaitych aspektach topografii: „Obecna epoka będzie przypuszczalnie w większym stopniu epoką przestrzeni. Znajdujemy się w czasach symultaniczności, w epoce zestawiania, w epoce rzeczy bliskich i dalekich, jednego obok drugiego, rozproszonego. Znajdujemy się w momencie, kiedy, jak sądzę, świat wydaje się nie tyle długą historią rozwijającą się w czasie, co siecią łączącą punkty i przecinającą własne poplątane odnogi”1...pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogika miejscapl_PL
dc.subjectposzerzona tożsamośćpl_PL
dc.titleBycie u siebie w nie-miejscach - o zapleczu teoretycznym przestrzeni edukacyjnejpl_PL
dc.title.alternativeBeing at Home in Non-Lieux (Non-Places) – on the Theoretical Background of the Educational Spacepl_PL
dc.title.alternativeAn Nicht-Orten zu Hause sein – zum theoretischen Hintergrund des Bildungsraumspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.31261/CHOWANNA.2019.52.03-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Maliszewski_Bycie_u_siebie_w_nie_miejscach.pdf308,28 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons