DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Maliszewski, Krzysztof | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T12:06:16Z | - |
dc.date.available | 2020-06-09T12:06:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | "Chowanna" 2019, t. 1, s. 19-32 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14467 | - |
dc.description.abstract | Wedle słynnej diagnozy Michela Foucaulta, wiek XIX żył tematem czasu, natomiast po tym stuleciu wzmożonego zainteresowania historią nasza uwaga ogniskuje się raczej na rozmaitych aspektach topografii: „Obecna epoka będzie przypuszczalnie w większym stopniu epoką przestrzeni. Znajdujemy się w czasach symultaniczności, w epoce zestawiania, w epoce rzeczy bliskich i dalekich, jednego obok drugiego, rozproszonego. Znajdujemy się w momencie, kiedy, jak sądzę, świat wydaje się nie tyle długą historią rozwijającą się w czasie, co siecią
łączącą punkty i przecinającą własne poplątane odnogi”1... | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pedagogika miejsca | pl_PL |
dc.subject | poszerzona tożsamość | pl_PL |
dc.title | Bycie u siebie w nie-miejscach - o zapleczu teoretycznym przestrzeni edukacyjnej | pl_PL |
dc.title.alternative | Being at Home in Non-Lieux (Non-Places) – on the Theoretical Background of the Educational Space | pl_PL |
dc.title.alternative | An Nicht-Orten zu Hause sein – zum theoretischen Hintergrund des Bildungsraums | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.31261/CHOWANNA.2019.52.03 | - |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|