Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14648
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMichalak-Widera, Iwona-
dc.contributor.authorWęsierska, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-06-19T12:41:17Z-
dc.date.available2020-06-19T12:41:17Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citation"Forum Logopedyczne" 2009, nr 16, s. 18-22pl_PL
dc.identifier.issn2545-0409-
dc.identifier.issn1898-4096-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14648-
dc.description.abstractArtykuł został napisany z intencją zintensyfikowania skuteczności oddziaływań profilaktycznych i terapeutycznych wobec dzieci których mowa rozwija się później niż ich rówieśników. Podkreśla on znaczenie współpracy z rodzicami/opiekunami oraz ich interakcji z dziećmi dla pomyślnego przebiegu terapii. Artykuł oprócz wstępu teoretycznego zawiera praktyczny poradnik, który logopedzi i nauczyciele przedszkoli mogą powielać i rozdawać zainteresowanym w ramach profilaktyki i wsparcia oddziaływań terapeutycznych.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectopóźniony rozwój mowypl_PL
dc.subjectterapiapl_PL
dc.titleZaangażowanie rodziców/opiekunów w terapię dziecka z opóźnionym rozwojem mowy istotnym warunkiem skutecznej terapii logopedycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Michalak_Widera_Zaangazowanie_rodzicow_opiekunow_w.pdf2,45 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons