Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14705
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorFajfer-Kruczek, Ilona-
dc.date.accessioned2020-06-23T08:42:26Z-
dc.date.available2020-06-23T08:42:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationStudia Pedagogiczne, T. 67 (2014), s. 141-154pl_PL
dc.identifier.issn0081-6795-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14705-
dc.description.abstractcontemporary school is exposed to a number of tensions and conflicts arising from the difference in expectations of everyday interactions. in particular, this can manifest itself in difficult situations for which shall be the student's social maladjustment or a threat to social maladjustment, because the multiplicity of involved actors can express different beliefs about the same substance and procedure changes desired and their effectiveness. The solution thus understood the conflict of expectations may be an institutional alliance, instead too far-reaching assumptions about the collaboration.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectsocial expectationspl_PL
dc.subjectschoolpl_PL
dc.subjectsocial maladjustmentpl_PL
dc.subjectalliancepl_PL
dc.titleSojusz instytucjonalny jako rozwiązanie konfliktu oczekiwań społecznych wobec szkoły w sytuacji zjawiska niedostosowania społecznego uczniówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalStudia Pedagogicznepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Fajfer_Kruczek_Sojusz_instytucjonalny_jako_rozwiazanie.pdf440,87 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons