http://hdl.handle.net/20.500.12128/14823
Tytuł: | Wykorzystanie programów multimedialnych w nauczaniu dorosłych, na przykładzie Uniwersytetu Trzeciego Wieku |
Autor: | Horyśniak, Monika Widła, Halina |
Słowa kluczowe: | geragogika; Uniwersytet Trzeciego Wieku; języki obce; nauczanie; programy multimedialne |
Data wydania: | 2004 |
Źródło: | Neofilolog, Nr 25, (2004) s. 50-58 |
Abstrakt: | Temat dotyczący nauczania języków obcych w ramach zajęć lektoratowych prowadzonych w Uniwersytecie Trzeciego Wieku wydaje się odpowiadać na potrzeby społeczne z zakresu gerontologii. Z uwagi na fakt, iż obecne statystyki notują wydłużenie się życia współczesnego człowieka, pojawia się konieczność zastanowienia się nad formami opieki osób kończących karierę zawodową, a pragnących jednocześnie aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym. Rozwój nowej dyscypliny gerontologiczno-pedagogicznej jaką jest geragogika ma swoje uzasadnienie w poglądzie wyrażającym ideę permanentnego kształcenia się człowieka. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/14823 |
ISSN: | 2545-3971 1429-2173 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Horysniak_Wykorzystanie_programow_multimedialnych.pdf | 492,39 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons