Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14823
Tytuł: Wykorzystanie programów multimedialnych w nauczaniu dorosłych, na przykładzie Uniwersytetu Trzeciego Wieku
Autor: Horyśniak, Monika
Widła, Halina
Słowa kluczowe: geragogika; Uniwersytet Trzeciego Wieku; języki obce; nauczanie; programy multimedialne
Data wydania: 2004
Źródło: Neofilolog, Nr 25, (2004) s. 50-58
Abstrakt: Temat dotyczący nauczania języków obcych w ramach zajęć lektoratowych prowadzonych w Uniwersytecie Trzeciego Wieku wydaje się odpowiadać na potrzeby społeczne z zakresu gerontologii. Z uwagi na fakt, iż obecne statystyki notują wydłużenie się życia współczesnego człowieka, pojawia się konieczność zastanowienia się nad formami opieki osób kończących karierę zawodową, a pragnących jednocześnie aktywnie uczestniczyć w życiu społecznym. Rozwój nowej dyscypliny gerontologiczno-pedagogicznej jaką jest geragogika ma swoje uzasadnienie w poglądzie wyrażającym ideę permanentnego kształcenia się człowieka.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14823
ISSN: 2545-3971
1429-2173
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Horysniak_Wykorzystanie_programow_multimedialnych.pdf492,39 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons