Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14840
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKwapisz-Osadnik, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-06-29T11:28:45Z-
dc.date.available2020-06-29T11:28:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 34, (2010) s. 133-146pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14840-
dc.description.abstractThe article focuses on a visual grammar project, a strategy which uses notions of cognitive and semantic schemes, the use of prototype and semantic invariant described by cognitive linguistics. The article also includes suggestions concerning the use of the method to teach the French subjunctive.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcognitive and semantic schemespl_PL
dc.subjectcognitive linguisticspl_PL
dc.subjectFrench subjunctivepl_PL
dc.subjectforeign languagespl_PL
dc.subjectvisual grammarpl_PL
dc.titleJęzykoznawstwo kognitywne w nauczaniu języków obcych : projekt gramatyki wizualnej na przykładzie francuskiego trybu "subjonctif"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kwapisz_Osadnik_Jezykoznawstwo_kognitywne.pdf1,29 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons