Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14869
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWidła, Halina-
dc.date.accessioned2020-06-30T11:47:27Z-
dc.date.available2020-06-30T11:47:27Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 23, (2003) s. 88-94pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14869-
dc.description.abstractThe issue centres on the so-called didactic measurement, its principles, utility, place and application at the time of the present education reform. The purpose of this paper is to draw attention to two crucial aspects of the problem referred to in the title: the practical and the research ones. Theoretically, they are both addressed to two different bodies, yet in reality, as many teachers take up doctoral studies and many academic workers teach in schools, they are addressed twice to the same recipients.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjecteducation reformpl_PL
dc.subjectteacherspl_PL
dc.subjectjunior high school examspl_PL
dc.subjectmatura exampl_PL
dc.titleWykorzystanie wyników opracowań statystycznych w pracy nauczyciela na przykładzie egzaminów gimnazjalnych i próbnych maturpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Widla_Wykorzystanie_wynikow_opracowan.pdf435,99 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons