Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/14870
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWojtynek-Musik, Krystyna-
dc.date.accessioned2020-06-30T11:47:31Z-
dc.date.available2020-06-30T11:47:31Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationNeofilolog, Nr 23, (2003) s. 44-53pl_PL
dc.identifier.issn2545-3971-
dc.identifier.issn1429-2173-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/14870-
dc.description.abstractTeamwork at schools has a number of advantages: it confronts the theory with its practical applications, teaches students how to cooperate and control their egocenteredness, reveals the principles of social interactions, reinforces students’ responsibility for collective projects, raises the awareness of the common purpose, stimulates students’ search for increased self-knowledge.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectteamwork at schoolspl_PL
dc.subjectegocenteredness controlpl_PL
dc.subjectsocial interactionspl_PL
dc.titleWielowymiarowa wartość pracy w zespołachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wojtynek_Musik_Wielowymiarowa_wartosc.pdf569,62 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons